Yasaklara karşıyım ama bu sefer destekledim..!

Yasaklara karşıyım ama bu sefer destekledim..!

Bugün hayatımızın içine girmiş facebook,twitter,youtube gibi sitelerin erişim engeliyle karşı karşıya kaldık.İlk duyduğumda çok sinirlendim yine mi dedim 3.dünya ülkesimiyiz biz ? kuzey koremiyiz ? internet sitesi yasaklayan yasakçı zihniyet yine iş başında mı ? diyerek tepki gösterdim ancak ilk defa bence bu erişimi engelleme kararları yerindeydi ve ilk defa çok hızlı bir şekilde sonuç verdi.Bildiğiniz üzere bugün sosyal paylaşım siteleri twitter.com,facebook.com ve youtube.com hunharca şehit edilen savcı Mehmet Selim Kirazın rehin alındığı görüntüler yayınlandı.Bunun üzerine jet hızıyla istanbul sulh ceza mahkemesi içeriklerin kaldırılması, aksi takdirde erişimin engellenmesi kararı verdi ve bu karara facebook.com, twitter.com bu karara uydu ve kısa süreli bir erişim engeline rağmen sorun yaşanmadı ancak youtube.com bu karara direndi ve youtube hala kapalı ancak erişim engeli kararı işe yaradı ki youtube.com direnmeyi bıraktı ve söz konusu içerikleri siteden kaldırmaya başladı..


Hal böyle iken bi erişim engeli kararı da arama motoru google.com için çıktı.Google.com'a da saat gece 01:30 a kadar süre tanındı eğer bu gece saat 01:30 a kadar google.com şehit savcıya ait resim ve videoları kaldırmazsa ona da erişim engeli uygulanacak..Bugünün özeti böyleydi.Dediğim gibi ilk defa bu yasaklama kararına saygı duyuyorum ve destekliyorum.Türk milleti adına karar veren Türkiye Cumhuriyeti Mahkemelerinin kararlarına saygı duymayan Amerikan menşeili bu internet siteleri kendine bir çeki düzen vermeli.Ve Türkiyeden ve türk kullanıcılardan milyarlarca para kazandığını üstelik vergisiz kazanç elde ettiğini unutmamalı.

Payla�:

Disqus Yorumlar