Çırılçıplak çalışan ofis çalışanları

Çırılçıplak çalışan ofis çalışanları

Amerikada "The Bold Italic" isimli şirket verimliliği arttırmak için sıradışı bir uygulamaya gitmiş..Öncelikle çıplaklıkla verimliliğin ne alakası var diye düşünebilirsiniz ancak ziyadesiyle bağı varmış.Şöyle ki çalışanların evde daha fazla iş yaptığını gözlemleyen şirket bir araştırma yapıyor bu araştırma neticesinde personelin işten ziyade evde daha rahat ve verimli olmasının sebebinin ev ortamında rahatca çalışmaları hatta çoğunun pantolonsuz çalıştığını tespit ediyor.Buna istinaden şirket 1 ay boyunca çıplak çalışmaya karar veriyor.Bu şekilde 1 ay çalışan memurlar verimliliği arttırmışlar.Bizim ülkemizde de bir şirket böyle birşey yapmaya karar verse acaba netice ne olur ? ben size söyleyim Devlet büyüklerimizin tavsiye ettiği en az 3 çocuk kesin olur :)  o yüzden devletin yetkili makamlarına sesleniyorum bu çalışma metodunu deneyebilirler hem nüfus bakımından hemde verimlilik açısından kulağa hoş geliyor :)
amerikada çırılçıplak çalışanlar
çıplak çalışanlar
Yabancılara özenmek gibi hiç huyum yoktur ama Amerikalılar olsun Avrupalılar olsun bu konularda aşmışlıklarına bayılıyorum.Bu insanlar gerçekten çoğu şeyi aşmış..Sakın yanlış anlaşılmasın çıplaklığın medeniyet olduğunu savunmuyorum biz dini hassasiyetlerimizden dolayı örtünüyoruz onlara saygı duyuyorum.Ama dini hassasiyeti olmayan insanlarda var bizim ülkemizde ancak hiçbiri bunlar gibi değil :)

Payla�:

Disqus Yorumlar