Pınar altuğ elleriyle sevenlerini şok etti

Pınar altuğ elleriyle sevenlerini şok etti

pınar altuğun elleri
Pınar altuğun elleri fotoğrafı
Yanda resmini gördüğünüz eller çok yakından tanıdığınız bir ünlüye ait. Çocuklar duymasın ile hepimizin tanıdığı güzel oyuncu Pınar Altuğ...Şaşırdınız değil mi ? görünce bende çok şaşırmıştım ama gerçek...Pınar altuğun 41 yaşında olduğunu biliyorum ancak bu eller sanki 70 yaşında bir kadın eline benziyor...Nitekim sosyal medyada bu fotoğraf düşünce çok konuşuldu üzerine çok şey söylendi Pınar altuğda açıklama yapmak zorunda kaldı..Resimde gördüğünüz elin kendisine ait olduğunu itiraf etti ve "Çok merak ettiniz açıklayayım, evet eller benim ellerim, kendimi bildiğim günden bire de ellerim böyle. Ama sizi mutsuz ettiyse bir yerden çıkma el buluruz değiştiririz olur biter." şeklinde açıklama yaptı...Bilmiyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz ama Pınar altuğ son yıllarda oldukça göçtü.Yani Çocuklar duymasın yıllarında oldukça güzel,genç bir hatundu...Ancak ne olduysa sonradan sonraya birden çöktü ve o güzelliğinden eser kalmadı..Belki güzel kalan tek yerleri bacakları kaldı.Eğer bacakları da eski formundan düşerse eskisi gibi beğenilecek hiçbir yanı kalmayacak..Benim tahminim evlilik Pınar altuğ'u yıpratmış olabilir..Birde çocuk yaptığı için doğumdan dolayı da yıpranmış olabilir.

Payla�:

Disqus Yorumlar