Net Gür yayın hayatına başladı..

Net Gür yayın hayatına başladı..

netgür yayın hayatına başladı
Netgür hakkında
Bugün Günlerden NetGür Olsun..

Yaklaşık 8 yıldır blog yazarlığı yapıyorum.Yıllar içinde çok iyi bloglar yaptım çok büyük kitlelere de ulaştım ancak hiçbirisini uzun vadede kullanmayı düşünmemiştim.Belki de ticari kazanç olarak düşündüğüm için yıllarca devam etmedi.Şimdi gereye dönüp baktığımda onlarca blog açıp kapattığımın farkına varıyorum.. :) Ancak artık yoruldum..Blog yazmadan da duramadığım için bu işten keyif aldığım için jübilemi netgür ile yapmaya karar verdim.Bu yazı blogdaki ilk yazım oluyor umarım yıllar sonra netgür çok büyük kitleleri yakaladığı başarılı olduğu zaman geri dönüp bu yazıyı büyük bir keyifle okurum..Net Gür diğer bloglardan farklı olarak gerçekten web'te doğru bigiliyi doğru insanla buluşturmak için oluşturuyorum.Zira bu işle uğraşanlar bilirler doğru insanı doğru bilgiyle ulaştırmaya çalışan çok az web sitesi ve blog vardır.Şu anda blog'u yeni açtım ve bu yazımı da uzun bir süre benden başka kimse okumayacak çünkü henüz hiç ziyaretçim bulunmamakta...Bu tür genel değerlendirmeleri her yıl Netgürü açtığım bu gün yani 29 mart değerlendireceğim..Umarım 1 yıl sonra bugün çok fazla mesafe katetmiş olurum...Sağlıcakla kalın...

Payla�:

Son Sayfa
Disqus Yorumlar